Nederlands fischertechnik Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Website is nu online

Ga naar beneden

Website is nu online Empty Website is nu online

Bericht van Lucky za aug 05, 2023 2:44 pm

Hallo Allemaal

Eindelijk na 6 jaar is de website toegankelijk voor iedereen.
De pagina is al heel lang online geweest maar alleen leden van de fischertechnikclub Nederland wisten dat.
Van nu is hij online voor iedereen en doe ik het beheer zelf en maakt hij geen onderdeel meer uit van de fischertechnikclub.

Voorlopig is de structuur simpel, van de winter ga ik een database gestuurde website bouwen.
Dat kan even gaan duren mijn kennis van programmeren is zo goed als 0 dus moet alles gaan ontdekken en leren.

ft moc pagina

Waar is de website voor en waarom heb ik hem gemaakt.
Het is eigenlijk een website om gebouwde modellen te delen met mede ft'ers zodat een ander het ook kan (na)bouwen.
Als u een bouwtekening heeft kunt u zelf ook modellen toevoegen, met een onderdelen lijst erbij zodat een ander kan zien of hij de onderdelen ook heeft.
Via de contact pagina op de website kunt u contact opnemen om een model toe te laten voegen als u dat zou willen.

Er zijn wel regels die staan op de website in 2 talen Duits moet nog toegevoegd worden.

Vragen kunnen hier gesteld worden ik zal dan zo spoedig mogelijk proberen een antwoord te geven, let wel vragen op het Duitse forum worden niet beantwoord door mij.

Nu veel bouwplezier met de modellen die er al opstaan.

Grt Lucky-Ramses

Lucky
Admin

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 17-07-23

https://ftnl.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum