Nederlands fischertechnik Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Door ziekte kan ik op dit moment niet langer het forum onderhouden.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Door ziekte kan ik op dit moment niet langer het forum onderhouden. Empty Door ziekte kan ik op dit moment niet langer het forum onderhouden.

Bericht van Lucky zo dec 24, 2023 10:45 am

Zoals de titel al aangeeft, heb ik wat gezondheidsproblemen.
Ik ben net uit het ziekenhuis en het gaat nog wel ven duren voor ik weer in orde ben.
Die tijd ga ik gebruiken om te herstellen.

En daar hoort het forum even niet bij, de website houd ik wel bij maar dat is voorlopig het enige wat ik met ft ga doen.
Lucky-Ramses

Lucky
Admin

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 17-07-23

https://ftnl.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Door ziekte kan ik op dit moment niet langer het forum onderhouden. Empty Re: Door ziekte kan ik op dit moment niet langer het forum onderhouden.

Bericht van Harry Dagolet za maa 23, 2024 7:54 pm

Hoi Lucky
Hoop dat alles goed gaat en dat je snel weer hier kan posten, maar ook je website bij kan houden.
Ik kijk graag naar de bijdrages.

Maar waarom ben je geen clublid meer als ik het vragen mag, er doen de wildste verhalen de ronde en ik kan daar maar weinig van geloven, ik weet hoe je je hebt ingezet voor de club, en van de een op de ander dag was je weg.
Kun je zelf wat meer vertellen en ons beter inlichten dan de club doet.
Ik en nog meer geloven niet alles meer wat het bestuur ons voorschotelt.
Grt Harry

Harry Dagolet

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 09-12-23

Terug naar boven Ga naar beneden

Door ziekte kan ik op dit moment niet langer het forum onderhouden. Empty Re: Door ziekte kan ik op dit moment niet langer het forum onderhouden.

Bericht van Lucky ma maa 25, 2024 11:45 am

Hoi Harry
Ja het gaat steeds beter, in december ben ik 6x naar het 1e hulp van het ziekenhuis gebracht en uiteindelijk net voor de kerst opgenomen.
Daarbij is pas in februari ontdekt dat ik bij mijn fiets ongeluk van september ook mijn duim nog heb gebroken en mijn linker hand nog steeds niet goed kan gebruiken, daarbij heb ik van de operatie in december een trombose arm overgehouden en wel gelukkig diezelfde arm.
Zit nu in een traject van herstel en revalidatie, dat gaat nog zeker een poosje duren voor ik de oude weer ben.

Ik ga je een antwoord geven op de andere vraag maar daar moet ik even over nadenken.
Als ik dat doe ga ik tegen heel veel schenen schoppen, en ze zullen daarbij alles ontkennen en mij weer overal de schuld van geven.
Tot zover.
Grt Lucky

Lucky
Admin

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 17-07-23

https://ftnl.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Door ziekte kan ik op dit moment niet langer het forum onderhouden. Empty Re: Door ziekte kan ik op dit moment niet langer het forum onderhouden.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum