Nederlands fischertechnik Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welkom allemaal

Ga naar beneden

Welkom allemaal Empty Welkom allemaal

Bericht van Lucky ma jul 17, 2023 10:47 pm

Hallo

Welkom bij het nieuwe Nederlandse fischertechnik forum.

Waarom, heel simpel om iedere keer het Duitse forum te raadplegen is niet een van mijn favorieten.
Mijn Duits is niet al te goed kan het aardig lezen maar daar houd het wel op.

En gewoon een vraag in het Nederlands stellen is gewoon een stuk eenvoudiger.

Het is nog heel basic graag heb ik uw terug melding over welke hoofd categorieën er zouden moeten zijn.
Ik heb er een aantal aangemaakt welke ik denk dat handig en nuttig zijn.
Maar dat is verre van compleet.

Daarbij helpt u mee het forum te bouwen tot een volwaardig en gebruiksvriendelijk forum.

Ikzelf ben onafhankelijk hoor nergens bij en ben geen lid van de ft-club en alleen aangemeld bij het Duitse forum om het Nederlandse forum wereld kundig te maken.

Ik zoek daarom nog 1 of 2 moderators om mij bij te staan liefst onafhankelijk, ik probeer het wel alleen te doen maar er zijn momenten dat ik dat niet kan of wil.

Op dit moment bied ik nog de mogelijkheid tot het oproepen van fischertechnikers bij u in de buurt, maar dat gaat via een persoonlijk bericht.
Adressen telefoonnummers en andere persoonlijke gegevens zullen worden verwijderd uit de forum berichten.
Ik moet mij aan de avg houden, die wordt nog op de website geplaatst maar is nog niet helemaal af.
Er wordt wel onderzocht of er offline een lijst kan worden bijgehouden waar eventueel met toestemming van de gebruiker een en ander kan worden verstrekt.
Daarbij zou het dan kunnen dat via het forum een gebruikersnaam wordt verstrekt die u dan via een persoonlijk bericht kunt benaderen.

Tot zover.

Lucky
Admin

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 17-07-23

https://ftnl.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum